donderdag 28 maart 2013

New in;


Hallo allemaal daar ben ik weer!
Omdat de Sephora in juni ons verlaat moest ik met mijn nicht daar naar toe. Der was ook veel korting zoals Sephora eigen merk blushes 5 euro en foundations 7,50. Ook Urban Decay was 2e halve prijs. Maar ik heb alleen Sephora eigen merk gekocht. Klik verder om mijn aankopen te zien! 


Als eerst gingen we naar de Sephora en ik kocht daar dit: 

Dit is een prachtige higlighter met gouden shimmers. Ik ben egt verliefddddddd op deze highlighter. 

Deze blush had ik ook gekocht. Het is een matte roze kleur. In combinatie met de higlighter is die super wow gewoon. 
Verder had ik bij de Sephora nog een eyeliner gekocht en een lipstick. Maar die zien jullie nog in een review.


Daarna ging ik nog naar de kruidvat en kocht ik deze fixing powder. Hij is super goed. Hij matteerd mijn gezicht nadat ik mijn bb cream op heb gedaan.

Dit is mijn nieuwe bb cream van Catrice. Dit is nummer 030. Hij match goed bij mijn huid en wat is deze bb cream goed! Ik krijg er geen velletjes van en hij is goed dekkend. In combinatie met de fixing powder van essence blijft hij de hele dag zitten op mijn gezicht. 
Na de kruidvat gingen we nog even naar de H&M. Ik zag deze blush en ik was gelijk verkocht. Ik had zelfs de nijging om er twee te kopen haha. Dit moooie bloemetjes patroon blush is matt. Behalve de lichtroze bloemetje in het midden zit een zachte shimmer. 

Als laatst gingen we naar de action. Ik zag deze pallete voor maar 1,49 en ik dacht die kan ik niet laten liggen. Je hebt ze in meerdere variante maar ik heb 1 met matte felle kleuren en 1 met shimmer donkere kleuren. Er komt nog een review over trouwens. 

Nou dit waren mijn aankopen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer.
Liefs Sarah,






1 opmerking: