woensdag 2 januari 2013

NEW IN;

Jeej! Mijn bestelling van Hippe-schoenen.nl is binnen. Ik had donderdag avond 27 december mijn bestelling geplaatst en kreeg hem vandaag 2 januari binnen. Ik was helemaal blij toen ik hem eindelijk in mijn handen had! Haha. Beige enkel laarsjes met blokhak. 



Ik vind ze SUPER! De hak is 14 cm. De plateau is 3 cm dus dan ben ik echt hartstikke lang maar ik hou daar van. Ik ben dan 1.84 cm. Hahaha. En reus dus. Toen ik ze voor het eerst paste deed ik de laars over mijn broek aan. Ik vond dat er een beetje raar uit zien. Daarna deed ik hem onder mijn broek en dat vond ik wel mooi. Ik vind de laarsjes makkelijk te combineren met een simpele blouse of een shirt. Het kan zowel chic als casual. 


 Al met al ben ik super blij met mijn laarsjes en ga ik ze vaak aan doen denk ik.


Wat vinden jullie van de laarsjes? 

Liefs Sarah, 

1 opmerking:

  1. Ze staan je erg leuk! De kleur is ook erg mooi. Lekker neutraal, maar toch aanwezig :)

    X

    BeantwoordenVerwijderen