woensdag 26 december 2012

EOTD; Blue ocean..



Vandaag heb ik oog look voor jullie. Het is een blauw grijs look geworden want die dag had ik een blauw shirtje aan. 


Ik heb de volgende spullen gebruikt: 
  • Etos oogschaduw basis 
  • Hema wenkbrauw potlood 
  • Sephora eyeliner
  • Max factor Masterpiece mascara 
  • L'oréal oogpotlood 
  • Blauwe oogschaduw van een onbekend merk
  • Grijze kleur van Sleek 
  • Highlighter van Catrice
  • Taupe kleur van onbekende merk
  • Plakband

  1. Als eerst had ik de oogschaduw basis over mijn hele ooglid en wenkbrauw aangebracht.
  2. Ik tekende mijn wenkbrauwen bij.
  3. Ik bracht highlighter aan op mijn wenkbrauw bot en binnenste ooghoek.
  4. Ik knipte een stukje plakband en plakte 'm langs mijn buitenste ooghoek.
  5. Daarna nam ik een oogschaduw kwast en pakte een beetje van de blauwe kleur. Die bracht ik aan op de buitenste deel van mijn oog tot aan het midden. 
  6. Naast de blauwe bracht ik de grijze kleur. 
  7. Even blenden met de bleding kwast.
  8. Ik bracht de taupe kleur heel lichtjes aan in mijn arcadeboog en blende dat weer.
  9. Nadat ik had geblend bracht ik nogmaals de highlighter aan in mijn binnenste ooghoek en op mijn wenkbrauwbot.
  10. Zwarte oogpotlood op mijn waterlijn.
  11. Daarna haalde ik de plakband er af. Nadat ik het er af had gehaald was het een strak streep en vond ik dat niet zo mooi, dus blende ik die gedeelte een beetje.
  12. Ik bracht eyeliner en mascara aan. 
  13. Klaar!

Op mijn wangen had ik nog bronzer op van de Hema.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer. 
Fijne kerst allemaal.

Liefs Sarah,



4 opmerkingen: