dinsdag 25 december 2012

Mijn eerste blogpost!

Ha iedereen. Dit is mijn nieuwe blog "Beauty and Fashion by Sarah". Mijn blog gaat over Beauty en Fashion. Dus verwacht maar veel outfits en ooglooks. Maar ik zal me ook even voorstellen aan jullie.
Ik ben Sarah, 18 jaar en ik woon in Zuid-Holland. Mijn afkomst is Turks/Nederlands. Ik volg de opleiding Pedagogische medewerker. Ik vind het een leuke opleiding als beroep maar als ik die opleiding af heb wil ik graag nog een cursus Visagie volgen. Bij mij in de buurt zijn er vaak (Turkse) bruiloften. Ik doe dan meestal de make-up van de mensen die daar na toe gaan.
Ik hoop jullie snel terug te zien op mijn blog.

Liefs Sarah,



 

4 opmerkingen:

  1. Hoi ! Ik ben benieuwd naar je blog, en ik kom zeker nog een keer terug voor een beauty/fashion artikel. X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Maartje,
      Bedankt voor je berichtje! Ik word er heel erg blij van.
      X Sarah.

      Verwijderen
  2. Bedankt voor je leuke comment op mijn blog!
    Welkom in het wereldje van het bloggen :) Ik weet zeker dat je het naar je zin zult hebben. Veel plezier en je zult me vaker terug zien op je blog!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Sal,
      Ik vind je blog echt super leuk! Je bent een voorbeeld voor me..

      knuffel xx

      Verwijderen